POLITYKA JAKOŚCI
Polityka jakości:
Polityka jakości jest nadrzędnym elementem strategii funkcjonowania Spółki Grand SLM sp. z o.o. Zaufanie klientów osiągane jest poprzez zapewnienie wysokiej jakości usług, które spełniają ich wymagania i potrzeby.
Zadanie to jest realizowane szczególnie poprzez wdrażenie i utrzymanie Systemu
Zarządzania Jakością spełniającego wymagania międzynarodowej normy ISO 9001:2000.
Tylko ciągłe doskonalenie systemu, stawianie sobie i realizacja coraz bardziej ambitnych zadań daje gwarancję, że oferowana usługa zawsze będzie spełniała wymagania klienta.
Zatrudnienie doświadczonej i wysoko wykwalifikowanej kadry pracowników, która w sposób ciągły podnosi swoje umiejętności pozwoli na sprawne funkcjonowanie systemu jakości a tym samym zagwarantowanie profesjonalnej obsługi klienta.
Każdy pracownik Grand SLM Sp. z o.o musi być świadomy, że nawet najdrobniejsza wykonywana przez niego czynność służy pełnemu usatysfakcjonowaniu klienta.
Główne kierunki działania w celu realizacji polityki jakości to:
- Zagwarantowanie klientom usługi rzetelnej, terminowej i zgodnej z obowiązującymi przepisami.
- Wykorzystanie wiedzy o potrzebach klientów do doskonalenia świadczonych usług.
- Kształtowanie wśród pracowników przekonania o znaczeniu jakości oraz o tym, że każdy jest odpowiedzialny za jakość wykonywanej przez siebie pracy.
- Motywowanie pracowników do stałego podnoszenia kwalifikacji oraz jakości wykonywanej pracy.
GRAND LOGISTICS
Transport i Spedycja
Dane kontaktowe:
- +48 603 151 283
- biuro@grandtransport.pl
- Cienista 16 D
- 80-046 Gdańsk